Translate

2017. május 28., vasárnap

Töltött kiflik


A 33. Blogkóstoló háziasszonyságát én vállaltam, és nem voltam elég figyelmes, mert a Vaníliamámor blog esetében ezt a gyűjteménylistát vettem figyelembe, ami itt megjelenik. Nem vettem észre, hogy saját receptek is vannak az oldalon, így a kiírás szerinti  "B" futamba tettem a Bella blogját. Utólag elnézést kérek tőle, és természetesen vezeklésül főztem tőle.
Pontosabban sütöttem. A töltött bagett receptet választottam, és nagyon jól tettem. Igaz, úgy nevezett "szendvicsrudakat" töltöttem, mert a vásárlás napján csak rendes nagy bagettek voltak az áruházban, de szerintem így is nagyon jó volt (csak halkan súgom meg, hogy mind a hármat megettem, és majdnem kipukkadtam).

Hozzávalók:
  • 3 db szendvicsrúd
  • 2 db tojás
  • 5 dkg-nyi vörös cheddar, lereszelve
  • 4 szelet sonka, felaprítva
  • 2 evőkanálnyi tejföl
  • bors
  • 1 csokor snidling, felaprítva
A kiflik (én inkább így hívom) tetejét levágtam, a belsejüket kikapartam.

A  többi hozzávalót összekevertem, és beletöltöttem az üregekbe, a tetőket visszafektettem, hogy jól megpiruljanak.

180 fokra előmelegített sütőben 25 perc alatt megsütöttem, és tényleg pukkadásig ettem magam belőle.

Köszi, Bella! :)















2 megjegyzés:

IsaBella írta...

Örülök, hogy ízlett! Köszönöm, hogy készítettél tőlem ételt. :)

Márti írta...

nagyon finom volt, örömmel csináltam és ettem :)